And when the yards broke off they said that I got killed

Hejsan.
Igår blev det inte så mkt speciellt roligt skrivet, men jag mådde inte alls bra. I fredags hade jag som sagt ont i halsen och nös och hade mig, och i går hade jag inte vara ont i halsen och höll på o nös(nysde?) jag var också riktigt snorig och hade feber. Jag hade dock inte så jättehög feber men det var ändå synd om mig, som jag så många gånger påminde mamma om. Ja usch ja, kul var det inte. Idag har det väl varit bättremen jag hostar lite, är lite hes och snuvig. Jag inser att det inte är så jättekul att läsa om detta men eftersom det bara händer typ en gång om året måste jag ju passa på o skirva om det.

Jaja, fredagskvällen var mysig. Jag hade köpte med mig massa choklad men käkade inte ens upp hälften. Tänkte äta lite igår men det blev inte alls mkt då heller så jag "pinade" i mig det idag. Jag kan inte ha godis eller så hemma på vardagarna, då blir man lite galen, så jag måste äta upp det innan måndag. Jag har dock en liten kvar.

I morgon kommer jag skippa idrotten tror jag, det händer inte ofta, jag är nog för feg.




Highwayman

Kommentarer
Postat av: Martina

usch då.. stackare :/ det är inte ofta det händer att du är sjuk nej. Krya på dig <3

2008-09-16 @ 20:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0