The bastards hung me in the spring of twenty-five

Hejsan

Känns som att jag borde skriva ett litet inlägg idag, länge sen nu. Först blir det nog en uppdatering.

Torsdag: Skola inklusive en VågaTala-lektion bestående av huvudvärk, illamående och kallsvettningar. När lektionen var slut var jag tvungen att ringa pappa så att han fick hämta mig, skulle aldrig ha klarat av att åka buss. När jag kom hem lade jag mig i sängen och led utav huvudvärk gånger 1000, illamående gånger 100 och kräkning gånger 3. Trevligare saker finns det att pyssla med.

Fredag:
Skola där jag kände mig lite småynklig och krasslig. Efter skolan åkte jag hem och senare åkte jag och Martina hem till Katrin där Anna och Katrin. Vi köpte tacosingredienser och annat grejs i hemköp och när vi kom hem till Katrin började vi fixa ordning tacos. Efter ett tag kom även Emma.

Lördag: Efter att tidigare ha fått fetaste dissen av Martina bestämde jag mig för att vara hemma och spendera dagen med mig själv och Tarzan (och Patrik tyvärr). Det var faktiskt mysigt och jag somnade allt annat än bitter.

Söndag: Spenderades nästan helt och hållet framför tvn. Det som jag egentligen ska ha som plugg-dag och blivit Vem Ska Slå Filip och Fredrik-dag. Inte så jättebra kanske men väldigt mkt trevligare.

Idag jag jag bara varit i skolan och haft idrott. Jag skulle egentligen haft spanska också men jag åkte hem efter idrotten och det kändes inte det minsta frestande att ta segmoppen till stan igen när jag låg unger ett duntäcke med Tarzan flåsandes nån meter i från mig. Så jag stannade hemma. Men jag har ändå varit ganska duktigt, jag har läst kultur och idéhistoria, svenska, kite runner och spanska. Och så har jag tränat också. Inte så hårt dock och en av anledningarna till det var att det var en farbror/gubbe där som jag inte alls tyckte om. Usch nej.

Klockan tickar iväg så jag ska ta o titta på top model! Käkade precis svamp, hur gott som helst.

Kommentarer
Postat av: Olle

Vi saknade dig på spanskan :(

Om du inte vet vad läxan är så är det glosorna sid 21-22 i boken + en stencil vi fick på lektionen idag.

2008-09-22 @ 23:07:54
URL: http://renevatio.blogg.se/
Postat av: Martina

Jaha.. tror du jag bara dissa sig sådär eller? :P

2008-09-25 @ 19:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0