Life ain't easy for a boy named Sue

hejsan.
nu har jag varit så där dålig på att uppdatera igen. Usch. men det får väl bli samanfattning idag då.

Fredag: Var till Lager157 men mamma, pappa och Martina. Det var ett ganska värdelöst ställe. Jag köpte bara en tshirt och ett par örhängen. Jag testade dock massa jeans och det är alltid lika kul. Nej det är det inte. Fyfan. Deppigt var det så när vi kom hem käkade jag en kebabtallrik. Hmm.. jaa. vet inte riktigt vad som hände mer men jag tittade iaf på Gilmore Girls med Tarzan gosandes på magen. Åååh, vad jag gillar han!! ♥ Han är så fin. När jag gick upp och gjorde något och sen satte mig i fotöljen igen kom han och hoppade upp till mig igen. Sötis. Senare hoppade han ner men efter ett tag kom han och hoppade upp igen ♥ Eftersom han inte brukar tycka om att ligga och vila på någon kändes det extra mysigt.
  Den enda nackdelen var ju dock att det kliade som attans i mina ögon och min näsa efter ett tag. Men det är han värd min  lilla sötiskille ♥ (:

Lördag: Tuna Park. Köpte hörlurar och tofflor. Plockad svamp i skogen med mamma och Tarzan (: ännu en gång, han är så himla fin. ♥ Han följde efter oss upp i skogen och sprang runt o fjollade sig. När vi gick kunde vi gå i från han en bit men sen kommer han rusandes förbi oss för att sedan stanna så att vi får gå om honom men efter ett tag kommer han springandes igen (: På kvällen var jag med K, A +R  hos R.

Idag, söndag: Setat ute i solen och läst svenska, biologi och the Kite Runner. Tvättat moppen och lite så och så har jag tränat.


Jag inser att det inte är så jättespännande att läsa om Tarzan men han är ju så fin.



Måste bara tillägga att sötnosen var jättetrött när vi kom hem från skogen. (: Han var helt utmattad efter allt springande och skuttande så han låg helt slutkörd mitt på golvet och vilade.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hehe Tarzan är gullig <3 du med :)

2008-09-30 @ 19:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0