At night I could hear the blood in my veins

Hejsan-
Nu är jag här igen och med lite större lust att skriva.

Idag har jag spenderat typ hela dagen åt naturkunskap. Dock inte helhjärtat då jag nästan varje minut såg någonting jag var "tvungen" att fixa. Och så tog jag en paus när jag såg att Mitt Liv Som Popstjärna gick på tv. Det blev inte en heldags pluggande dock eftersom jag vaknade ett(!) och som jag skrev i det förra inlägget brukar jag vakna typ nio. Konstigt. Ännu konstigare är det att jag la mig senast ett i går också, alltså sov jag i tolv timmar. Väääldigt ovanligt för min del. Det ledde dock till att jag kan ha kommit på varför jag är så trött i skolan och så, jag kanske behöver tolv timmar per dygn. Träligt i såna fall, då måste jag gå o lägga mig runt sju på vardagarna.

Jag drömde en lite intressant dröm i natt dock. Jag drömde att jag var på Gröna Lund själv och det var massa folk överallt som jag inte kände. Sen i en trappa upp på en kulle ut ur Gröna Lund stötte jag på Kenza och vi blev typ kompisar. Jag fick följa med henne och hennes vänner när dom skulle gå på en grusväg i nån lövskog. Tänkte berätta vad som hände där men orkar inte. iaf, det slutade med att jag stog och duschade med massa tjejer i typ badhuset och där var en nerdrogad kvinna som först var lite läskig men som senare sade några väldigt uppmuntrande ord till oss, vad det var minns jag inte.

Jag gillar att jag kommer ihåg drömmar, det är mysigt. Det är en dröm som jag drömde när jag gick typ i fyran som jag fortfarande kommer ihåg riktigt bra. Vad den handlade om tänker jag inte berätta.

Nu ska jag gå o sova.

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha jaa du brukar ofta komma berättande med dina drömmar :P det är sött <3 måste få höra drömmen nån gång, sen fyran alltså :)

2008-09-10 @ 21:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0