And there's a storm that's raging through my frozen heart tonight

hejsan.
Vi kom med till idre :D Yey. Betina och jag försöker komma på ondskefulla planer om hur vi ska gratta anna när vi är där, det går väl sådär men nåt bra blir det nog! :)

Jag är kär. Och jag har fått en ny idol. Det handlar om samma varelse och denna varelse är den här:



Det är en giraffantilop och den är för gudomlig. Bara för att den är så jättefin lägger jag in ännu en bild.




Idag tränade jag. Det var vääldigt länge sen sist så det kändes lite trögt. Vi körde inte så länge heller eftersom det var idol på tv :)

Kommentarer
Postat av: Betina

Vilket gulligt och underlikt djur! :D

2008-09-11 @ 21:53:59
URL: http://betiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0