Leave at your own chosen speed

Jag borde plugga på kulturhistorian men jag orkar inte =/ det är så tråååkigt! jag vet inte vad jag ska plugga på och så känns det lite granna som jag kan det redan och då är det ju inge kul att plugga. Jag tror inte jag kan allt riktigt men det känns så.. Usch. men jag ska gå och plugga. snart. senare.

Idol idag :)

Jag känner mig trött och seg. Träningsvärk har jag också och varje gång jag har det känner jag mig så sliten.

En lite konstig grej jag tänk på är att det inte går att lägga in vissa klipp från youtube som har massa views. eller det kanske går men jag klarar inte av det och jag förstår inte varför.





Men jag bjuder på ett annat klipp än det jag tänkte lägga upp.
Jaa, idag blev det Johnny Cash och June Carter med It Aint Me Babe. (: enjoy!

Är det någon som bryr sig om mina klipp egentligen? det har jag funderat på.
Jaja, jag gillar dom iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0