But fear surrounds me like a fence

Jag får försöka mig på ett inlägg idag också. Jag är vääldigt trött! Funderar skarpt på om jag ska gå o lägga mig snart, det skulle vara riktigt skönt.

Igår kväll kom Tarzan in till slut. Jag öppnade ytterdörren och kikade ut för typ femte(?) gången och tänkte att "det är här sista gången" och så ser jag honom knata ca trettio meter ifrår huset. Då ropade jag på honom och när han hörde mig tittade han lite på mig och sen började springa så fort så fort till mig. Sötnos. Väl inne började han äta. När jag senare gått och lagt mig och försökte sova hörde jag honom komma tassande och sen sätter han sig nedanför mig säng och börjar gnäll. Inte jama eller något sånt utan han gnällde riktigt högt. Jag trodde han ville ut så jag gick upp och skulle släppa ut honom men det visade sig att han bara ville ha sällskap när han åt. Men eftersom jag inte ville stå där och titta på honom när han åt gick jag o la mig igen. Men det dröjde inte länge tills han kom intassandes igen och börjar gnälla. Då ignorerade jag honom först men när jag efter ett tag öppnade ögonen såg jag att han satt och stirrade på mig. Då tänkte jag att nu måste han vilja ut. Men nej nej, han springer ut till maten och börjar äta och vill att jag ska vara med, då sa jag "men skärp dig nu!" till honom och efter det la han sig i patrik säng och somna. anledningen till att jag vet att han la sig där var för att han är tung och det hörs vart han gång.
Jaja, söt är han.


Idag gick jag på stan och tuna park med martina. ♥ jag köpte en sjal från vila (:

jag förstår inte varför jag är så trött. jag sov lite under historian och efter det var jag typ jättepigg men efter engelskan gick det bara utför och jag är nu übertrött. usch

Kommentarer
Postat av: Betina

Kissen är ju bara för gullig!

2008-09-07 @ 18:25:53
URL: http://betiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0