Can you help me remember how to smile?

Skolfoto idag som sagt. Usch. Till råga på allt missade jag bussj*veln (jag har rätt att kalla den det) så jag var tvungen att åka moppe! Och jag hade stått och plattat och plattat mitt hår typ hela morgon och så måste jag mosa in mitt stora huvud i hjälmen. Så när jag väl kommer till stan där jag parkerar moppen har jag typ krulligt hår. Eller ja, inte krulligt men iaf lockigt och det kändes inte speicellt roligt. Det kändes riktigt surt. När jag var på väg till skolan ringde betina och sen helt plötsligt lägger hon på i örat på mig, trevligt (he, hon gjorde inte det men jag trodde det.)

Jaja, jag fick låna Betinas plattång på lunchen så då kändes det lite bättre iaf, men jag tror det blev lockigt innan vi skulle ta kortet ändå. det kändes inge bra när korten togs. Han tre gruppfoton och på det första log jag lite konstigt tror jag, den andra log jag inte alls på och på den tredje log jag nog bäst, men får se vilket det blir. Porträttfotot kan ju inte ha blivit annat än misslyckat, man hinner knappt koncentrera sig innan allt är över.


Kommentarer
Postat av: memmaz

sötnos fina<3 bilder du har lagt upp!:)

2008-09-10 @ 09:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0