-

idag har jag städat och det gick väl inte perfekt dirket men rent blev det iaf och det är huvudsaken. som vanligt prioriterade jag bort städningen av mitt eget rum så det ser inte speciellt fräscht ut. men ikväll var jag med fina Martina och bussig som hon är slingade hon mitt hår, det blev fint:)<3

idag blev jag några tusen kronor fattigare men ännu vågar jag inte riktigt glädjas åt det så nu är jag alltså fattig och olyckligt.. nejdå, så illa är det inte.

men trött är jag däremot, mkt trött


idag var det Johnny Cash at San Quentin men jag missade det, surt. får hoppas det går nån gång till..

jag borde lägga upp åtminstone någon bild på martina och mig som vi skrattat åt, jag mest åt henne ibland, men jag vet inte om jag vågar. lägger upp en bild som inte är så rolig istället.



Kommentarer
Postat av: Martina

haha nej du skulle bara våga lägga upp nån bild som vi tittade på xD

2009-04-10 @ 23:31:40
Postat av: Emma F

hej bejb,fin bild:)! har du det bra på lovet då? skola snart:(,men nice väder iaf :) ! förresten har du klippt dej? ha det bäst,kraam !

2009-04-12 @ 18:55:32
URL: http://feelfree.bloggspace.se/
Postat av: Johanna

hejsan, tack så mkt :D mitt lov har varit lugnt och bra, och jaa vädret är mkt bra! men nej jag har inte klippt mig, bilden är från i somras. men jaa, jag såg också att mitt hår såg väldigt kort ut :O ha det bra! :) <3

2009-04-12 @ 20:14:30
URL: http://blomstrand016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0