.

igår var den den andra morgoen i rad som jag vaknade gråtandes av att en familjemedlem blivit arg på mig i en dröm. det är inte världens bästa start på dagen om man säger så, det är hemskt rent ut sagt. usch usch... i fredags morse var det mammas fel att jag grät och igår morse var det rickard som hade skrikit på mig. i morse vaknade jag dock glad(?), eller jaa, inte gråtandes iaf, det är sällan jag är glad på mornar.

det är härligt hur intressanta mina blogginlägg är.. hmmm. jag får skylla mig själv när jag bara skriver när jag är jättetrött.

igår var vi med annas liticia(?) hon var söt :) får bara hoppas hon tyckte det samma om oss, jag är inte säker ;P

igår köpte jag även massa finfina grejer! :D även idag har jag köpt fina grejer men inte lika mkt. igår köpte jag bl a nagellack och nu är mina naglar fina. biologin är dock inte färdigläst, matten har jag inte tittat på och naturen har jag inte ens börjat med men man måste ju prioritera.

Kommentarer
Postat av: Anna

hehe nästan rätt.. Leticia

2009-04-20 @ 19:03:45
Postat av: Johanna

haha, jag tyckte det såg lite konstigt ut.

2009-04-20 @ 21:31:27
URL: http://blomstrand016.blogg.se/
Postat av: Gredzky

Grattis!!!

2009-04-21 @ 00:06:06
Postat av: Johanna

tack! :D

du var nog först med att säga grattis(:

2009-04-21 @ 21:36:15
URL: http://blomstrand016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0