Life ain't easy for a boy named "Sue"

hejsan

länge sen jag skrev. skrev förut att jag missat Johnny Cash at San Quentin men det gick dagen efter också så vi spelade in det och kikade på det för några dagar sen (vet ej när det var) men bra var det (: såg att denna inspelning var därifrån

eftersom det står det bredvid videon tycker man ju att jag borde vetat det innan men ack nej.


påvägen hem från trafiken idag lyssnade jag på denna låt och kom på att det var länge sen jag laddade upp den här, därför gör jag det nu.

mmmh<3 så fint.

lyssnade även på en låt som jag fick tårar i ögonen av för gosh vad fint det var


orkar inte skriva så mkt, där av videos som tar plats och så kan jag lägga upp en bild som det var länge sen jag la upp också



min sötnos vad fin han är:)<3

Kommentarer
Postat av: Martina

Tarzan är sööt <3 :)

2009-04-17 @ 19:01:23
Postat av: Johanna

oh jaa, han är sötast! :D <3

2009-04-17 @ 20:15:49
URL: http://blomstrand016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0