-

det känns inte så jättebra att sitta här igen, jag borde gått ifrån för länge sen när jag började känna att beroendet var på väg tillbaka...


eftersom jag i princip dagligen varit med några av de bästa människorna, inklusive den mysigaste♥, har jag inte alls tänkt tanken att sätta mig här. tyvärr var jag tvungen att fixa ipoden inför London (LONDON PÅ TISDAG!! :D :D) så jag satte mig här och det var självklart inte så bra gjort. hm...

sista dagen för mig och fina Martina i morgon. det har gått fort.



nu ska jag titta på gilmore girls(:




Kommentarer
Postat av: Tomas

Ja katrin är allt för mysig <3 :O eller det var hon du menade va ? :D<33

2009-08-09 @ 12:36:26
Postat av: annika

HA DET BÄST I LONDON OCH GÖR INGET SOM JAG INTE SKULLE HA GJORT! JAG KOMMER ATT SAKNA ER<3

2009-08-09 @ 16:36:17
URL: http://annie016.blogg.se/
Postat av: Martina

Det har gått väldigt fort, men det är bara för att jag har dig och du gör mig glad! :D <3

2009-08-09 @ 22:59:22
Postat av: Anna

Annika annika.. du borde säga gör precis som ni brukar göra hahaha

2009-08-10 @ 23:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0