-

hejsan.

jag håller på o tittar lite på P.S. I Love You, eller jag har tittat en timme och ska väl fortsätta någon annan gång. Efter att nyligen ha läst ut boken kan jag ju bara säga en sak; dåååligt! jag har ju iofs bara sett en timme som sagt men hittills är den inte ens nästan lika bra som boken, men så är det väl för det mesta...


tjaa, jag kan ju visa vad jag beställde från Cdon när jag ändå skriver. detta var vad jag hittade:





Trevligt va? (: yesyes. sammanlagt blev det bara lite lite över 300 inkl. frakten vilket jag tyckte var trevligt :D framsför allt därför jag sett att New Moon kostat 199kr!

4-6 arbetsdagar skulle det ta vilket känns väldigt länge eftersom jag strax läst ut Twilight. Jag får läsa lååångsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0