-

Hej igen.

Igår skrev jag att Martina stog bredvid mig så vissa har nog räknat ut att jag var med Martina igår <3 (: först gick vi på stan och jag hittade massa grejer! eller ja, massa och massa, massa för att vara mig. Jag köpte en tröja, två bhar, en puderborste, en concealer, en nagelfil, bröstcancerfonden-rexlex, ett armband och en förpackning med massa armband. Trevligt (: Martina köpte två fina tröjor :D och så viktigast av allt, vi köpte godis, pringles och stjärnchips (:

När vi kom hem till mig tittade vi på Twiligt<3 som sagt, käkade, tittade på melodifestivalen och tittade på The Holiday och hade det mysigt :D



Jag har på mig armbanden jag köpte och Martina köpte denna tröja (:
Puss på Martina<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0