-

Hejsan.

Naturkunskapsprovet idag gick skit. usch på det.

idag ska jag träna :) jättelänge sen så det ska bli trevligt! idag fick jag också hem mina grejer från cdon! :D och även fast jag inte är ett mattesnilla tycker jag inte att det gått 4-6 arbetsdagar sen i söndags då jag beställde grejerna. men men, trevlig överraskning! :D upptäckte att en av böckerna jag beställt började med sidan 19 så den ska troligtvis bytas. lyckligtvis var New Moon heelt perfekt och vacker så den har jag börjat läsa i(:

nu ska jag packa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

naturkunskap är knark

2009-02-10 @ 19:45:51
Postat av: Johanna

och Bertil är faktiskt också lite knark just nu

2009-02-10 @ 20:20:35
URL: http://blomstrand016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0