-

hejsan

jag har ont i huvudet och är trött och mår allmänt skit. hm... jag vill ha lov! bara två dagar kvar. bara fem lektioner. hatar onsdagar, jag får jämt världens huvudvärk. fan för sena lektioner. hittills har jag inte kallsvettats, varit svimmfärdig och jättenära på att spy så än så länge har trafiken gått bättre än vad våga tala gjorde. men huvudvärken som kommer varje onsdag skulle jag lätt klara mig utan.

usch vad jag klagar.. usch för min kropp, mina klena stora kropp. riktigt klen är den.

i morgon är det spanska (blä), biologi och matteprov sen är det bara en dag kvar till lovet. En dag med två lektioner och jag slutar 11.10, jag läängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0