-

hejsan.

nu är det bara en dag kvar. en liten liten dag med bara två lektioner och sen är det looov! :D det ska bli skönt.

idag kom jag hem relativt tidigt efter ett matteprov som kan ha gått hur som helst. när jag kom hem fjollade jag lite med Tarzan, vi gick bl a och hämtade posten och en ny bok hade kommit, istället för den boken som det fattades sidor i. när vi kom in gav jag tarzan mat och sen tittade jag på Ghost :) den var mkt bättre än vad jag mindes att den var vilket självklart var en trevlig överraskning. den var till och med så bra att jag inte somnade en enda gång! oj oj. någon stans i mitten av filmen fixade jag även te så då drack jag te och käkade knäckebröd. ååh, knäckebröd<3

jag tränade ju i tisdags och efter det har jag haft världens träningsvärk i rygg och nacke vilket är rätt så obehagligt. det borde dock gå över snart tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0