-

hejsan.

känns som att jag borde skriva iaf ett inlägg idag, det skulle nog vara lite tomt annars, det är bara det att jag är så trött! vet inte riktigt varför för jag vaknade inte alls tidigt och jag har inte gjort något ansträngande över huvudtaget. eller jaa, vi var och firade morfar så jag var lite spänd och rädd inför att träffa alla gamla människor och annat folk. det blev dock inte alls som jag hade fruktat då det bara kom 5 gamlingar som jag inte kände och dom brydde sig knappt om mig överhuvudtaget.

efter att vi varit hos mormor och morfar åkte pappa och jag och tittade på Guif som spelade en trevlig match (: vi satt dock lite konstigt då vi satt på en kortsida men jag gillade det ändå, även fast man inte såg ett mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0