-

Tja.

jag har setat här typ hela morgon och käkat chips. mums! jag känner mig dock ganska äcklig nu men ska strax gå o duscha så då blir jag nog lite fräschare. det är faktiskt ganska mkt jag måste göra, jag ska plocka undan grejer som mamm tjatat om, jag ska plugga naturkunskap, jag ska duscha, jag måste plocka undan på mitt rum och det känns som det är fler grejer men jag kommer inte på nåt mer nu. Senare ska vi iaf åka in och titta på Guif :) om det finns biljetter kvar vill säga. jag blir så irriterad, förut när det inte gick så jättebra för Guif var det inga problem alls att få några platser och det var till och med glest på folk. men NU, nu när det går bra för dom ska folk låtsas vara supportar och ta platser! var var ni när ni behövdes?! gaaaah!!! falska personer!

okej, jag överdriver kanske lite men.. ja. dåligt tycker jag att det är iaf!





visst ja, jag har beställt grejer från cdon idag också! :D :D vad för grejer skriver jag senare, nu ska jag duscha! eller plocka undan grejer eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Olle

Det är väl klart att det kommer mer folk när det går bra för laget. Klart mycket roligare att se när ens eget lag vinner + att nu är ju GUIF mycket av Eskilstunas "stolthet". Det kanske man inte tänkte på för några år sedan.

2009-02-08 @ 19:46:37
URL: http://renevatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0