Cause I'm the son-of-a-bitch that named you Sue

biologi var mitt favoritämne och nu är det helt och hållet skit, hon har förstört allt!!! gaaaah!!! seriöst, hon är sjukt skum och hela biologin kommer gå åt skogen :( usch usch usch...


de senaste dagarna har bestått av skola, äta och sen kulturhistoria framför vh1 och vh1 classics mums :D mums för vh1 alltså, inte för kulturen. "de senaste dagarna" skriver jag som om det varit massa dagar men det har bara varit idag och igår. just ja, i söndags också men då var det massa olika kanaler jag växlade mellan men det var väl bl a vh1 då också. skit samma... massa bra musik har jag hört iaf, bl a Paramore med Decode, det är SÅ Twilight ska ses! På 42 tum HDtv (eller vad det nu är) och inte en kass version på en bärbar dator. jag lääängtar till 29 april då den troligen kommer ut på dvd :D jättelång tid kvar insåg jag nu... realesedatumet verkar flyttas hela tiden också vilket är lite jobbigt. men jag överlever, jag har ju New Moon som nästan snart är slut och sen blir det Eclipse :D myspys





här sitter jag och förtränger att jag har biologigrejs att lämna in på torsdag och hela grejen är skit och i morgon kommer jag hem typ kvart över sju och jag blir inte förvånad om jag kommer hem med en dundrande huvudvärk. många och i den där mening...

Kommentarer
Postat av: annikkkkks

twilightnördie! <3

2009-02-25 @ 01:01:45
URL: http://annie016.blogg.se/
Postat av: Johanna

en riktigt stolt sådan!<3 :D

2009-02-25 @ 19:48:04
URL: http://blomstrand016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0