I shot a man in Reno just to watch him die

hejsan.

jag hade tänkt plugga idag. istället har jag läst i New Moon<3(: , spelat guitar hero, tittat på tv och sovit. fy på mig. men jag tog faktiskt fram biologiböckerna i morse så det är iaf något..

jag vaknade relativt sent också eftersom jag somnade relativt sent. jag skyller på killen som snackade om knäckebröd och höll mig vaken. :P jag drömde inte ens om knäckebröd heller, jag han inte ens tänka på det då jag somnade dirket jag la huvudet på kudden. dåligt. för försöka ikväll igen.

idag blir det nog träning, hoppas jag inte får lika ont i ryggen efteråt som jag fick förra gången. det var ingen höjdare.

pappa hämtade hem en byrå från rickard och den står nu på mitt rum. det ser inte speciellt snyggt ut men mitt rum kan nog inte se snyggt ut hur man än gör, inte med de väggarna jag har nu iaf.. ja usch vad fult det är, lyckligtvis är jag immun mot det fula rummet så jag störs inte av det, bara när jag tänker på det förstås och det är inte så ofta.


Kommentarer
Postat av: Gred

Det var du som började prata om mat.



Jag drömde inte helle om Knäckebrödslandet...Trist jag hade ju sett fram emot den drömen :)

2009-02-17 @ 21:15:18
Postat av: Johanna

men det var du som började prata om knäckebröd :O



men usch då. jaa jag med faktiskt, iaf hinna tänka på det innan jag somnade men icke då :P

2009-02-17 @ 22:06:11
URL: http://blomstrand016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0