I shot a man in Reno just to watch him die

Hejsan

jag är hemma från idre. jag är trött. mina ögon är torra. jag är faktiskt lite hungrig också, mcdonalds är riktigt överskattat, varför vill man så gärna äta det där? usch. det är väl iofs inte deras fel att jag är hungrig men.. jaa.

idag har det varit något olidligt hur mycket jag saknat älsklingstarzan. när jag kom hem fick han en bamsekram och han pressade huvudet extra hårt mot min arm :)<3


i morgon blir det nog ett lite roligare inlägg (om det blir något alls) men jag kände för att skriva ett inlägg idag, då jag tidigare varit så duktigt, även fast söndagar inte är någon favoritdag precis. i morgon blir det biologigreja, det ska bli jättekul...





Kommentarer
Postat av: emmafejzic

aaww(A) .. flowerbeach & tarzan <3

2009-02-02 @ 16:00:09
Postat av: Johanna

oh jaa! :D <3

2009-02-02 @ 17:20:11
URL: http://blomstrand016.blogg.se/
Postat av: Gustaf

IDRE!<3=D

2009-02-02 @ 21:46:26
Postat av: Johanna

Yeah! :D

2009-02-02 @ 21:57:54
URL: http://blomstrand016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0