'Til mine is the only face you see

hej igen,
det blir många inlägg, ber om ursäkt för det.

men jaa, jag var ju som sagt och tittade på handboll och Guif vann stort :)

men jag tror det var under någon time out eller något sånt som jag hörde att dom spelade denna låt:




Kul va? :D jag tyckte det var jätteskoj men mamma och pappa förstod inte vad som var så roligt. Det är ju Stand Out från A Goofy Movie (som förövrigt är väldigt bra!) men det roliga var ju att dom spelade disneymusik och även fast låten är bra så kändes det lite konstigt. jaja, jag tyckte det var gulligt iaf :P

och en annan sak som är gulligt, titta på detta:
(bilden är ifrån http://www.guif.nu/main.php?menuId=509)


Jag skulle inte alls bli förvånad om denna kille är en storvuxen hobbit! det kanske inte är så tydligt på denna bild men i verkligheten är han jättelik en hobbit och det har jag tyckt ganska länge. jag hoppas att jag inte är den enda som tycker det.


på tal om handboll, jag är nästan 100% säker på att jag ska skippa idrotten i morgon då vi ska spela handboll. det skär i hjärtat att jag ens tänker tanken att missa en lektion med flit men usch, jag ska nog göra det endå. att spela handboll är definitvt inte min grej och jag känner inte alls för ha idrott! eftersom jag var med och åkte pulka och skridskor och har varit med på alla idrottslektioner (förutom en?) hittills borde jag inte ha så dåligt samvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0