Up front there ought 'a be a Man In Black

hejsan.

här sitter jag efter klockan tio när jag egentligen borde sova, varför? det kan väl inte vara så att jag är ledig i morgon? ehm... JO! :D myspys! jag har många stora planer för morgondagen dock. jag ska städa huset, jag ska uppdatera bilddagboken, jag ska titta på top model och så har jag faktiskt tänkt att baka något gott till mor och far och mig (pinsamt, jag skrev gott med å först.....) vad jag ska baka har jag inte riktigt bestämt men funderar på bullar, vet inte om det är så jättekul dock så jag får se vad det blir. om det nu blir något, jag kanske inte hinner med allt för jag vill ju att bakningen ska vara klar när de kommer hem från jobben. jaja, jag får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0