And as we lie beneath the stars we realize how small we are

åååh, ligger här och kikar runt lite här samtidigt som vh1 är på på tvn och just nu är det final countdown love songs eller något sånt. på andra plats ligger My heart will go on från Titanic<3 Iiiiih, det var alldeles för länge sen jag tittade på den men gud vad jag gillar den, jag måste se den snart. något annat jag måste se snart igen är Walk the Line<3  och varför jag inte tjatar om Twilight och tittar på den hela tiden längre är ju för att jag håller på och läser New Moon, så det skulle kännas konstigt.

men gissa nu då, på första plats kom When a man loves a woman med Michael Bolton :D killen som har en av världens vackraste röster om jag får säga mitt, och det får jag självklart, det är min blogg.... jag gillar hans hår lite granna också, jag är inte riktigt säker på varför. för några år sedan hade jag en liten crush på Chad Kroeger i Nickelback vilket jag inte heller förstår varför men de har nästan samma typ av hår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0