-

Hejsan.
jag åkte in till stan/skolan vid elva för att bli jätterädd, och jag var flera hundra meter från skolan hela tiden, stackars folken som var där inne. usch. jag är jätteglad att jag börjar ett på onsdagar. en buss gick 11.37 hem så den tog jag hemåt. och för att se lite ljust på det hela fanns det ju en skadad liten sötnos här hemma som ville komma in i värmen och ha sällskap.

men jaa, idag har jag iaf tittat på top model, det är så himlans mysigt. jag har också klippt, filat och målat naglarna medan jag tittade på Sagan om ringen - härskarringen. efter alla gånger jag sett förstår jag äntligen massor, de andra gånger jag tittat på den har jag bara tittat på hur fint och bra allt är gjort och så. nu hängde jag faktiskt med på vad som hände och det har nog lite att göra med att jag lyssnade på första delen på ljudbok i somras, jag har dock inte lyssnat klart ännu. olyckligtvis somnade jag så jag missade massor. men naglarna blev svarta iaf, jag skulle ha målat dom lila istället! jag hade helt glömt bort att jag köpte lila i stockholm förut, men nästa gång blir dom nog lila.


nu är det handboll, guif. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0