But I shot a man in Reno just to watch him die

hejsan

nu är det loooov! :D och eftersom jag slutade 11.10 var jag hemma jättetidigt idag också :) redan klockan 12 var jag hemma och då tittade jag på Bridget Jones Dagbok vilket var trevligt. något som inte var lika trevligt var att tarzan betedde sig som en tönt och var jättejobbig.

i morse fungerade inte min dvd så jag kunde inte titta på vänner när jag gjorde mig iordning vilket kändes skumt! jag tittade på spin city och lite så och det gick ganska bra men jag har tittat på vänner varje vardagsmorgon i typ flera år känns det som, så det kändes som sagt konstigt. nu funkar dvdn dock så jag kikar på vänner nu i stället :)


för nån timme sen eller nåt kom jag hem från katrin där jag mysigt med emma, katrin och annika, vilket har varit trevligt :) pappa hämtade mig och på vägen hem delade vi på godis som emma lämnade(: när jag kom hem kikade jag lite på en johnny cash dokumentär som gick klockan 20.00 på svt2 som jag spelade in :)<3 mysmys. har dock inte tittat klart eftersom jag var så trött.

i morgon ska jag upp tidigt för att övningsköra till dalarna med pappa och hämta hem en ny tv :) sen blir det mys med Martinis<3


nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0