<3

hejsan.

sitter här och skickar över bilder från igår till emma :) eftersom det måste ladda lite granna passar jag på att skriva. jag tänkte berätta hur det gick igår när jag skulle försöka se ut som jag gjorde i somras eller när det var, för jag känner på mig att det är många som gått runt och undrat :P men jaa, det gick väl hyfsat men det kändes faktiskt väldigt konstigt, varför vet jag inte. tror det har lite att göra med att jag höll på och fixade med dvdn ett tag så jag var tvungen att stressa. jag blev även irriterad i ögat och håret kändes konstigt. här kommer en bild iaf:



resultat blev inte precis lika dant men nästan, dessutom tog jag kortet när jag kom hem och spegelen är väldigt smutsig, vilket syns ganska bra. MEN, det viktigaste av allt! lägg märke till Tarzan där bak :)<3

jaja, snart kommer martina hit och då ska vi åka till stan och köpa godis och gott :) sen blir det alla hjärtans dags mys hemma hos henne :D<3


jag övningskörde som sagt till dalarna med pappa idag och det gick bra. jag fick världens chock när jag såg den där gigantiska röda hästen stå mitt där ute i ingenstans typ. en så där stora grej var jag inte alls beredd på när pappa sa: "snart kommer dalahästen!", oj oj oj. men den var fin. tvn vi hämtade var också fin.



ha en bra alla hjärtans dag<3
det kommer jag ha med fina Martina:)

Kommentarer
Postat av: Martina

hehe du är gullig :) tack för igår :D<3

2009-02-15 @ 13:45:35
Postat av: Johanna

tack själv:)<3

2009-02-15 @ 23:09:33
URL: http://blomstrand016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0