Up front there ought 'a be a Man In Black

Jag har tråååkigt. usch. jag vet inte vad jag ska göra. allt känns så tråkigt och jag orkar inte göra någonting heller. hmmm.... om allt hade varit som vanligt hade jag gått o lagt mig nu eftersom jag skulle ha börjat halv nio imorgon då, men eftersom vi börjar ett kan jag ju inte gå o lägga mig nu.

jag kanske kan leta fram någon bild från mina gömmor och lägga upp här. det ska jag göra...!


här! den är lite... rolig..



här kan ni också få, den är inte lika kul, den är bara konstig. och ganska ful



här har jag kort hår, ganska mysigt.



så, detta blir sista. den är lite fin på nåt sätt, troligen därför att den inte så tydlig.



jaa, det blev ett litet kollage av Johanna. Spännande eller deprimerande, jag vet inte riktigt. nu för tiden tar jag nästan aldrig bilder på mig själv, antingen är det för att jag tycker jag är fulare nu eller så är jag fulare nu. eller för att det är tråkigt att lägga ner tid på det. jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0