Perhaps I may become a highwayman again

jag mår dåligt när jag sitter här. jag mår bra när jag är borta från människor och bara har tarzan, och mamma och pappa för det mesta. jag låter patetisk och det är jag troligtvis. tänkte dock slänga in en bild på kladdkakan jag gjorde idag. självklart blev det inga bullar, jag är ingen bagare, jag är inte ens någon bakare. men en kladdkaka fixade jag ihop iaf och den var till och med god. städade gjorde jag också, så pappa blev glad eftersom han inte behövde städa och så fanns det något som innehöll socker här hemma som han fick i sig. det blev t o m två top model-avsnitt vilket som är trevligt. och så har jag uppdaterat bdb vilket kändes lite meningslöst, tre ynkliga bilder blev det.
här är kladdkakan iaf:



den ser kanske lite konstig ut men det ska vara florsocker runt hela hjärtat och så där men det måste ha smält eller nåt? när jag hällde dig chokladgrejerna? jag vet inte. den ser lite julig ut också med granen och ängeln men jag kände för att göra något med själva kladdkakan då den kändes lite tråkig. men jaa, den smakade bra iaf, även fast den ser konstig ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0