Left in the pieces that you broke me into

känns som att jag är den enda som sitter vid någon dator just nu, men jag är inte bitter! något jag däremot är, är trött och kall. eller joo, okej, lite bitter är jag faktiskt, men det är jag för det mesta så det är inte så konstigt. men jag är framför allt kall. jag behöver en stooor varm kraam! usch ja...

jag ska nog beställa new moon och eclipse från cdon idag eller nån annan dag. och jag vill ha gilmore girls sjunde säsongen!! så irriterande, den kostar 499 medan de andra säsongerna kostar max 399, och jag ville inte betala fem hundra för den. jag får vänta ännu längre till priset sjukit, om det nu gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0