-

Varför ser jag inte ut såhär längre?


Eller såhär?


Eller såhär?


Det ska jag göra i morgon! kanske. sista bilden är inte ett så bra exempel, där ser jag mest trög ut. och jag ser inte speciellt bra ut på bilderna men jag ser iaf inte lika tråkig ut som jag känner mig hela tiden nu för tiden. hmm. jag vet knappt inte ens hur jag ser ut nu förtiden eftersom jag sällan tar bilder.

men iaf, det är typ sommar när dessa bilder är tagna! jag vill ha sommar.

nu när jag tittar mer och mer på bilderna är jag osäker på om jag ska publicera det här inlägget överhuvudtaget. usch ja. och samma uttryckslösa ansikte på varje bild!

men jaja, vad jag försöker komma fram till är att jag inte ska se så jättetråkig ut i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0