When darkness turns to light

Jaa, nu sitter jag här igen. tragiskt. men jag har faktiskt bestämt att jag ska plugga naturkunskap idag! oh yes. tro det eller ej. jag har kommit på att jag kanske sitter här eftersom tarzan är lite skadad och vill vara ifred och läka och jag vill därför inte störa honom. han mår iofs bra nu men han haltar lite och har buppler på magen och ryggen..
 ni förstår inte hur jäkla orolig jag blev när jag kom hem i tisdags och såg honom. det var det hemskaste jag varit med om, jag trodde verkligen att jag skulle förlora honom för han satt och stirrade ut i tomma intet och han kunde inte ens lägga sig ner. usch! han får aldrig aldrig aldrig skrämma mig sådär igen.

nu ska jag titta på top model, tror det är finaldags (:

hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0