-

hej, jag har humörsvängningar uppenbarligen.

eller jaa, uppenbarligen och uppenbarligen, det har jag varit ganska medveten om ett bra tag. men iaf, idag mår jag bra :)

det är faktiskt ganska kul med skridskor, även fast inte Dragon Fire var med och ramlade så var det skoj. det var ett helvete att få på sig skridskorna dock, framför allt att knyta dom, men när dom väl var på gick det bra. jag blev dock väldigt varm och nu är jag trött i benen. biologin var skoj den med då jag och betina pratade om twilight, det blir man alltid glad av :D har inte skrivit här att jag köpt twilight boken än, men det har jag :) den är fin och jag vill ha new moon snart, även fast det kommer ta ett tag innan jag läst ut denna då jag är en sölig läsare.
spanskaprovet gick hyfsat bra, med lite hjälp, men jag får nog g iaf.

nu måste jag börja med engelskagrejs, sen lite svenska och sen kanske biologin.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har hört rykten om att Twilight ska vara bra...

2009-01-26 @ 22:21:03
Postat av: Johanna

jag kan inte göra annat än att bekräfta (:

2009-01-27 @ 18:54:59
URL: http://blomstrand016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0