-

hej

jag borde plugga spanska nu, jag jag orkar inte med skiten. spanskan kan draaaaa! jag har halvpluggat typ halva dagen och jag kan ingenting. men jag får väl snart ge ett sista försök att lära mig någonting.

jag har börjar typ tröstäta massor de senaste dagarna också vilket suger. jag känner mig äcklig och fet men vad spelar det för roll? fan. usch. skola i morgon. det tycker jag inte om, det är för mycket människor där.  bajsmänniskor. jag skulle vilja stanna hemma med tarzan hela dagen, han är så fin. pappa och jag retade honom i dag så han blev ledsen och satte sig utanför ytterdörren och ville inte komma in. jag fick jättedålig samvete och sa förlåt och försöka få han att komma in igen. jag försöka locka med mat och efter några försök kom han in och jag tror han förlåtit mig nu för han ligger och sover i min säng.

uppenbarligen är jag inte fullt normal och behöver troligtvis hjälp. jag ser inte alls killen som en katt utan han är min älskade vän, min favoritpojke och gosekille.

jag borde ha städat mitt rum i helgen då man inte ens ser hälften av golvytan men det har jag inte gjort heller, det ser riktigt tråkigt ut där inne. usch, jag vill knappt vara där eftersom jag nästan in kommer in till sängen vars täcke åkt ur lakanet.


jag känner mig inte, som det troligen märks, i toppform just nu men förhoppningsvis blir det bättre i morgon då jag får träffa snuffsarna. vi ska åka skridskor. jag ska ha spanskaprov.

jag ska gå och kolla på spanskan nu.



Kommentarer
Postat av: Annika

"uppenbarligen är jag inte fullt normal och behöver troligtvis hjälp. jag ser inte alls killen som en katt utan han är min älskade vän, min favoritpojke och gosekille." hahaha :) <3



2009-01-25 @ 23:57:43
URL: http://annie016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0