-

hej.

nu är jag här igen. skola imorgon vilket är skit. har inte gjort en enda uppsats grej och jag får panik bara jag börjar tänka på grejerna. :( blir nog bättre när skolan börjar eftersom det är olidligt smärtsamt att plugga på lov.

men jaa, det har ju varit jul och grejer och det har jag inte skrivit någonting om. vet inte vad jag ska säga om det heller riktigt, vi gjorde inte som vi brukar göra pga omständigheter och det kändes självklart konstigt men ändå ganska okej. ja usch, speciellt bra kändes det inte och det är inte speciellt kul att tänka på det heller så jag struntar i det. men lite julklappar blev det iaf och ca 95% av alla julklappar som fanns var till mig vilket även det kändes lite fel. men jaa, jag tackade inte nej iaf. jag fick bl a femte säsongen av gilmore girls som jag tittade klart på några dagar och nu har jag även inhandlat säsong sex från cdon, fick hem den igår och har tittat klart på drygt hälften av avsnitten.

detta var vad jag skaffade från cdon denna gång:



samtidigt beställde mamma och pappa denna:




åh vad fint det blev med små bilder :)



För en vecka sen var jag och såg twilight med sötismartinis på bio. de hade bytt sal och jag var lite osäker på om vi hade hamnat rätt, men det hade vi tack o lov :) jag satt som förtollad hela filmen (förutom den gången jag sa "puss" i martinas öra och de gångerna jag sa "jag förstår inte"). men jag ääääälskar den! och jag älskar edward cullen och robert pattinson. i söndags såg jag filmen för andra gången då jag var tvungen att ladda hem den. kvalitén är inte perfekt men faktiskt helt okej, bättre än vad jag trodde den skulle vara. det enda dåliga var att det kom en skugga av ett huvud scischandes förbi en gång och ljuset skiftade lite i styrka nån gång. lite suddigt var det också förstås men annat än det var det toppen :D



jag har drömt om edward cullen och twilight flera nätter nu vilket självklart är mysigt men jag blir ändå lite rädd för mig själv att jag blivit så besatt.

titta vad jag hittade här:



lyckligtvis skulle jag inte kunna tänka mig att ta på mig något sånt där så jag är nog inte så illa ute.

Kommentarer
Postat av: "Killen som tycker Hugh Grant är söt"

Notting Hill är ju grymt bra! :) Och man kanske borde ta och se Twillight eftersom alla verkar tycka den är bra...man vill ju inte vara efter :O

2009-01-15 @ 10:00:38
URL: http://renevatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0