-

Ligger här o tar vara på min sista fredag med den dygnsrymt jag skapat innan jag börjar jobba. hm... jag ligger och tittar på music & lyrics vilket var länge sen sist och jag gillar den! jag har också ätit upp mer än ett halvt paket riskakor och jag är huungrig, jag kan dock inte äta så mkt mer eftersom jag börjar få ont i käkarna.


jag blev lite smått irriterad igår när jag fick hem boken pappa beställt vid samma order som mina grejer från cdon när det stod att det skulle ta längst tid för den. suck. mina grejer har inte kommit än heller men jag har fått leveransorder så på måndag i guess. jag har beställt filmen Dagboken (The Notebook) och Michael Jackson-The Collection med 5 cd-skivor(!) och dvdn Michael Jackson-The Ones(eller nåt sånt, kommer inte in på cdon så kan inte titta :( )


inser att meningarna kanske inte är riktigt korrekta men... hm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0