-

nu spelar dom en annan låt jag inte hört ikväll, de har spelat samma låtar flera gånger, har hört låtarna två gånger var denna kväll/natt ungefär.

nu är jag skapligt trött, huvudet gör ont och ansiktet är svullet. varmt är det också.


hur killen kan sprida så mycket kärlek genom att bara vara är helt obegripligt, livet tog ett för tidigt slut för denna vackra människa. galet vad synd jag har tyckt om honom de senaste åren, han förtjänar inget av de han råkat ut för. media är skit




någon låt jag saknat ikväll är "they don't care about us"
flera också förstås men varför har det inte spelat den liksom?
"Ben" hade varit trevligt att höra också.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Varje gång jag hör "they don't care about us" så tänker jag på när jag gick på dagis xD den är så bra =)

2009-06-30 @ 11:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0