-

länge sen jag skrev något, därför lägger jag upp denna fina bild.



Idag läste jag ut Eclipse, något av det absolut bästa med att läsa böckerna är att man får se detta vackra ansikte inuti huvudet hela tiden. Just då ÄR Robert Pattinson Edward Cullen och livet känns bra härligt. Man önskar inte ens att man hade sig en egen Edward eftersom han finns precis i närheten.
..... nu är det nog bäst att jag slutar svamla.
Fast något jag inte riktigt trodde skulle hända är att jag börjar tycka med och mer om Jacob Black, till och med tänkt tanken om inte han är det bättre valet.
..... nej nu måste jag verkligen sluta!



idag har jag bytt ringsignal på mobilen vilket jag har fått höra att jag borde, jag håller nog med. nu blev det highwayman, kanske borde lägga upp den en gång till? ju fler gånger jag lägger upp den desto större chans är det ju att någon liten person faktiskt lyssnar på den och för njuta av de fina ljuden.


får se hur det känns att ha låten som ringsignal, ännu är det ingen som ringt mig så jag har inte fått höra. kanske byter igen om det det inte känns bra.

min bakgrund på mobilen lär det ta ett tag till tills jag byter dock, jag har aldrig haft så fin bakgrund tror jag. jag har nog aldrig haft samma bakgrund så länge som jag haft den här heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0