-

iiiiiiiihh....!

sitter här framför vh1 och skakar, är tårögd med en klump i halsen och iiiih!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D och det värsta är att jag inte kan (får inte för mig själv) reagera för mkt och om jag ragerar så här jag när jag inte får reagera hur kommer jag då reagera när jag får det?! :S:D många reagera där men aaaaaah, nu är låtenstrax slut så jag hinner lyckligtvis inte börja gråta vilket också var nära när jag gick från bussen för några dagar sen. gaaaaaah!!!!! nu är den slut, pjuh, ännu en dag har jag klarat mig från att flippa ut.... nu ska jag tänka på nåt annat..... den är inte rikigt slut än.... aaaaaagh...... stoooor klump i magen.... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!


nu har jag lugnat ner mig.. pjuh.


så jaa jag kan väl berätta att jag städat idag och det gick bra förutom att jag slog i stortån så det började blöda. :( men en bra grej, idag var första dagen på jag vet inte hur länge, några veckor kanske, som jag inte haft ont i magen största delen av dagen. yippie, det går mot ljusare tider. idag har jag nämligen bara haft ont i magen 50% av dagen, om inte mindre. svårt att säga då det kommer lite då o då. men jaa, hur firade jag då att jag inte hade ont i magen största delan av eftermiddagen när jag var hemma? självklart av att äta massa feferoni, mumsie.

jag har även pluggat kultur men det var inte har inte gått så bra.

jag skakar fortfarande lite grann sen missödet som hände tidigare, detta fick ju inte hända.... men snart... för hoppninsgvis

Kommentarer
Postat av: Olle

Får man fråga vilken låt det var? :O

2009-03-28 @ 02:43:58
URL: http://renevatio.blogg.se/
Postat av: Johanna

nej helst inte, jag vill tänka på det så lite som möjligt och vill därför inte prata om det :O men snart kanske...

2009-03-29 @ 20:23:07
URL: http://blomstrand016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0