-

idag har jag laddat hem lite mysig musik men eftersom min mobil är proppfull av grejer kan jag inte lägga in nån låt i den :( för att kunna lägga in nåt måste jag ta bort något och det vill jag inte! jobbigt läge.

jag skrev för några veckor sedan(?) att jag ville lägga in en skiva med johnny cash & june carter på mobilen och efter lite om och men fick jag in skivan. den var inte så jättebra dock så nu har jag bytt ut största delan av den mot johnny cash at folsom prison och mums! den är såå mysig! ljudet var tyvärr inte det bästa men det gör inte så mkt när man kan höja volymen.

Kommentarer
Postat av: Olle

Den konserten är nog en av de bästa som finns!

2009-03-09 @ 15:15:32
Postat av: Johanna

jag den är nog det!

2009-03-09 @ 21:25:15
URL: http://blomstrand016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0