-

hejsan.

jag är trööött men det är project runway på tv så jag måste hålla mig vaken :)

på torsdag kommer patrik hem efter två månader i canada, så i helgen försökte jag ta vara på en sista mysig helg med mamma och pappa för mig själv. okej, så mkt mysde jag inte med dom men ändå... i fredags käkade vi pizza från nejlikan och det måste ha varit år sen jag käkade pizza sist och jaa... det var väl inte äckligt men jag fortsätter nog att hålla mig till kebab. mmm! i lördags vet jag inte riktigt vad jag gjorde... jag tittade nog på top model och på kvällen satt jag och mysde med godis och robinson. halv nio släkte vi alla lampor så då blev med mörkt men det var mysigt(: efter robinson tittade jag på hook som är så bra, så bra! tyvärr somnade jag och vaknade igen av att filmen började spolas tillbaka :( (jaa, det var vhs) det är väldigt jobbigt att jag ska somna hela tiden! usch.

men jaa, på torsdag kommer han hem alltså... jag tycker om att leka ensambarn, det är mysigt. det räcker med att se patrik över internet och att rickard att kommer inklampandes och är här några minuter och sen sticker igen. nu kommer jag alltså behöva se på patrik dagligen i värsta fall... men jaa, vad ska jag göra? :P jag överlever nog...


nej nu ska vi inte gnälla på det. idag har jag sett de tre första avsnitten av top model 12 :D<3 åååh, det är så mysigt! man bli beroende.

idag målade jag även naglarna lila och det är fint :) färgen är fin alltså, själva nagelmåleriet blev litee ojämnt men det bryr man sig förhoppningsvis inte om :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0