-

jag är jättetrött. jag skulle ha pluggat massa igår och idag men jag har inte gjort någonting, inte ens engelskan som skulle in idag. suck... men i morgon så! jag orkar inte skriva varför jag inte pluggat även fast jag borde men jag har mina anledningar.

Jag såg att Joaquin Phoenix blivit en rappare? men jag läste också att det bara var ett försök av något slag eller nåt sånt. jag tycker han borde jobba heltid som Johnny Cash, det skulle vara toppen!


åh herregud. om det inte är något påhitt är det väldigt sorgligt.


så här ska det se ut!
 

eller så här(:



i natt drömde jag förövrigt att hela emd var här och jag blev så jäääkla besviken när jag vaknade och märkte att de inte alls var någostans i min närhet. bara jag tänker på det blir jag lite deprimerad, suck... vi får hoppas de besöker mig i natt också =)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0