And the whole town's waitin' just to hear me yell I've got 24 minutes to go

skulle hälsa bloggen från tobias, så jaa jag får skriva lite granna för att kunna hälsa. och ja, nu har jag hälsat


men jaa, ännu en kväll sitter jag och är lite illamående =/ jobbigt! idag kom det efter att jag druckit massa äppeljuice. det är sjukt hur beroendeframkallande det är och åååh så gott! men ja, nu efteråt mår jag inte så bra som sagt.. usch ja. och igår var det på grund utav snabbmakaronerna som jag tröck i mig innan pingisen igår, enligt mamma iaf och jag får väl lite på henne.


härligt intressant men jaa.

Kommentarer
Postat av: Gred

Yeey :)

2009-03-05 @ 22:36:34
Postat av: Olle

Inte mycket här i livet som slår apfelsaft!

2009-03-06 @ 20:40:46
URL: http://renevatio.blogg.se/
Postat av: Johanna

så sant som det är sagt. gud välsigne mattanterna som la till äppeldryck till matsalen!

2009-03-08 @ 00:45:42
URL: http://blomstrand016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0