-

hejsan

idag börjar jag tjugo i tre och lyckligtvis får jag skjuts av patrik, det är inte bara tråkigt att han är hemma alltså. tjugo i tre har jag kulturprov som jag inte alls ser fram emot, jag har pluggat i flera flera flera timmar men det känns inte som att jag pluggat på tillräckligt mycket grejer. får se hur det går. jag kommer troligtvis sitter där nästan helt själv, det är bara kanar som också ska skriva provet vad jag vet. om ens det? efter kulturen har jag trafik och efter trafiken ska jag hem till rickard och fira honom. eftersom han i princip bor i samma hus som massa guifspelare får vi hoppas jag möter någon trevlig sådan på vägen! haukur bor i lägenheten bredvid så skulle ju kunna låtsas ha gått till fel dörr. hmm...

GLOBEN PÅ LÖRDAG FÖR SJUTTON!
WIIIHOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0