-

hejsan

ledigt hela dagen i morgon vilket är väldigt skönt! dock har jag körlektion bokad 10.00 vilket är mindre härligt men jag överlever, jag tror nämligen att jag ska ta moppen in till stan! jag kommer känna mig jättetöntig med det är mysigt att glajja omkring med musik i öronen, dessutom ska den säljas snart så jag måste passa på... jag ska nog boka tid för uppkörning i morgon också vilket känns lite läskigt.


idag åkte vi hiss i skolan, vi var coola.


patrik har börjat läsa twilight, vet inte vad han förväntar sig av den. jag tackar tor att jag valde att läsa serien på engelska. jag har börjat komma in i eclipse nu vilket känns mysigt för nu går jag och längtar efter bella och edward om dagarna igen och det är så det ska vara.



jag gillar att min favorittröja nästan är likadan som bellas tröja så det enda jag behöver göra nu är att vänta på edward.






Kommentarer
Postat av: anniika

ja, trojorna är ju sjuukt lika! det skulle lika gärna kunnat vara du som stog mittemot edward:O

2009-05-20 @ 18:25:01
URL: http://annie016.blogg.se/
Postat av: Emma F

haha...vänta på edward? heh,har du inte pratat med edward-boy på senaste tid?:D gulligt ju <333 :)

2009-05-21 @ 18:55:56
URL: http://feelfree.bloggspace.se
Postat av: Johanna

nej det har jag tyvärr inte, vilket är skit :P men jag överlever, förhoppninsvis. puss på dig:)<3

2009-05-21 @ 22:10:43
URL: http://blomstrand016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0