-

Jag borde sova, jag borde ha somnat för länge sen men här sitter jag,...


fikade med a,a&b idag på lunchen och massa fina guifare knatade förbi och bara man ser dom blir man hur glad som helst!

Globen i morgon och jag är pepp! får hoppas jag inte börjar gråta pga stämningen bara, det skulle vara lite pinsamt. klockan 10.04 går tåget martina och jag ska ta till sthlm för att traska runt där, därför borde jag sova så jag är pigg! men får vila lite på tåget i värsta fall. Jag vet inte hur jag ska klara mig i sthlm utan betina och anna som visar mig vägen vart jag än ska, men det får gå på något sätt, martina får leda mig. jag tror vi tom skulle åka tunnelbana, lycka till säger jag bara.


Kommentarer
Postat av: Emma F

hoppas ni får det jätte-trevligt over there :) !

2009-05-09 @ 10:08:34
URL: http://feelfree.bloggspace.se
Postat av: Olle

Guif förlorade :( Men enligt mig så var det ganska väntat med tanke på att vi är så oerfarna, nästa år smäller det istället!

2009-05-10 @ 19:15:29
URL: http://renevatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0