-

hejsan

ännu en gång skriver jag när jag är väldigt trött, lite tråkigt eftersom inläggen inte kan bli annat än sega då. men jaa...

guif är bäst och sötast.
jag är pinsamt enormt jättekär i Robert Pattinson.
Johnny Cash är vacker och tack vare mina sötnosar kan jag köra bil och lyssna på honom samtidigt vilket är great!
vi ska till Skottland om snart en månad där vi ska träffa massa killar i kilt
och vi ska till London men jag vågar inte ens tänka på vad vi förhoppningsvis kommer göra där.


nu är jag trött, naturkunskapsprov imorgon men eftersom jag redan haft prov på grejerna i biologin har jag inte orkat plugga så mkt vilket säkert kommer straffa mig. usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0