-

eftersom jag inte har någe bättre för mig kan jag ju skriva om min mysiga dag igår. jag hade som sagt kärlektion klocken 10 så jag tog moppen in till stan, självklart startade inte åbäket direkt så jag blev stressad. men nu har jag bokat teoriprov och uppkörning, teori den 16 juni och uppkörning den 17. alltså veckan efter vi kommit hem från skottland! (: glasgow kommer bli great förövrig. när jag var klar vid körskolan efter elva nångång, tänkte jag att nu är det ett perfekt tillfälle att ta riktigt farväl av sötnosen till moppe, så jag gasade på. först åkte jag till sigurdsristningen och knatade runt där och på vägen dit slog jag hastighetsrekord med moppen! några millimeter över 60-punkten, lite som att moppen sa hejdå och tack till mig också, mysigt. när jag var klar vid ristningen och hade pratat med några tyskar som försökte prata engelska, gasade jag vidare genom mora för att tillslut komma till en av alléerna vid fiholm. självklart åkte jag mot fiholms slott eftersom jag nästan är kompis med axel oxenstierna och det var en härlig känsla att veta att jag åkte på samma väg som axel oxentierna någon gång kanske har gått. där åkte jag förbi iaf och sen åkte jag till kjula kyrka för att för första gången hälsa på vid farfars grav sen han kommit dit. rensade bort lite gamla blomblad men det såg så fint ut så det fanns inte så mkt att rätta till. sedan åkte jag hem till farmor. mötte henne på gården då hon var påväg till massage men eftersom det var för tidigt för henne att gå hann jag prata med henne, hon är söt.

sen åkte jag hem till tarzan, åt, läste eclipse och tittade på gilmore girls. när mamma kom hem åkte vi runt lite, bla till mormor o morfar.

kanske är jag lättroad men jag tyckte det var väldigt mysigt iaf. jag måste väl inte berätta att jag lyssnade på musik när jag åkte runt på moppen? det gjorde jag iaf, jag har trevlig musik på min mobil. kan ju lägga in en bild på min sötnos till moppe också. kanske inte är någon som orkar läsa igenom allt detta, så en bild för de som inte gör det.


Kommentarer
Postat av: Martina

Ska lilla Fiffi? lämna dig nu :(

2009-05-21 @ 21:47:43
Postat av: Johanna

jaa, Fiffi ska lämna mig :/ jag ville inte skriva ut hennes namn eftersom folk som inte känner henne kan läsa det här och tycka jag är konstig.. men skitsamma, jag ÄR konstig.



men jaa jag får lite separationsångest men nu har vi som sagt tagit ett värdigt farväl!

2009-05-21 @ 22:16:34
URL: http://blomstrand016.blogg.se/
Postat av: Martina

ååh :O vad sjaskigt... men det är bra att ni tagit farväl nu iaf :) du får ta och döpa bilen till nåt istället :D

2009-05-22 @ 11:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0