-

hejsan

provet gick väl sådär, får se vad hon tycker för jag är aldrig säker på hur det har gått på kulturproven. jag satt och skrev non stop och ja, jag fick typ kramp men ändå fick jag stressa på slutet. jag skrev säkert massa onödiga grejer, usch. sen knatade jag till trafiken utan katrin! det var ganska segt och hungrig var jag, men två IBpojkar roade mig några minuter, alltid trevligt. jag gick sen hem till rickard utan att se någon guifspelare, dock såg jag lappen som rickards flickvän satt upp på haukurs dörr.


jag är så trött, så trött, och för att berätta en hemlighet funderar jag skarpt på att strunta i spanskan i morgon. dåligt, jag vet, men det känns så meningslöst. dessutom hinner jag vara med ca tjugo minuter om jag tar en liten sovmorgon och det är alldeles lagom med spanska. låter som jag försöker övertala mig själv men jag har nog bestämt mig.

Kommentarer
Postat av: Emma F

oh,tack hannaa ! <33 :)

2009-05-06 @ 23:53:28
URL: http://feelfree.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0